Informació important pels inscrits a VALLÈS DRAC RACE 2023
8 curses i 1.400 participants reptant el Drac.
Torna la gran festa del trailrunning al Parc Natural de Sant Llorenç i l’Obac. Som-hi!
Segueix les Xarxes socials oficials de @VallesDracRace i els organitzadors @CETerrassa per estar al corrent de totes les novetats.
Inscripcions tancades dimecres 23 a la nit. Seguirem venent dorsals segons disponibilitat a Decathlon Terrassa i els dies de les curses.
___________________
RECOLLIDA DE DORSALS ANTICIPADA (DORSAL-XIP I BOSSA DRAC)
Preguem recollir el dorsal-xip + bossa del corredor anticipadament a Decathlon Terrassa (Avda. Tèxtil)
-
Divendres TARDA, 24 de febrer a Decathlon Terrassa de 17.30h a 20.00h
-
Dissabte MATÍ, 25 de febrer a Decathlon Terrassa de 10.30h a 13h
-
Dissabte TARDA,25 de febrer a Parc nacions unides de 15.30h a 20.00h
-
Diumenge dia 26 de febrer al Parc de les Nacions Unides Terrassa a partir de les 7.00h
( fins a 15 minuts abans de cada sortida al mateix Parc de les Nacions Unides)
POTS RECOLLIR EL DORSAL DE 3rs PERSONES PRESENTANT UNA FOTO DEL DNI AL TELÈFON!
____________________
UBICACIÓ SORTIDES / ARRIBADES VALLÈS DRAC RACE : veure mapa
AUTOCARS A MURA
Tots els corredors de la HALF DRAC RACE 25km tenen inclòs el trajecte amb bus a Mura ensenyant el dorsal.
Sortiran des del Parc Nacions Unides (C/Estatut) esglaonadament de les 7.40 a les 8.10 h
Els participants de la Half Drac Trail que pel motiu que sigui no utilitzin el bus (inclòs a tots els participants) i que no hàgiu recollit dorsal anticipadament, ens heu d’avisar ja que no hi haura els dorsals a Mura. Només es portaran a Mura els dorsals d’aquells participants que ens ho indiquin anticipadament al mail: vallesdracrace@ce-terrassa.cat i rebin confirmació.
DISSABTE 25 VALLÈS DRAC KIDS
-Vallès Drac Kids (sub-12 i sub 14) · 3,2km: hora de sortida 16.30h Itinerari CLICK AQUÍ
-Vallès Drac Kids (sub-10) · 2,5km : hora de sortida 17.10h Itinerari CLICK AQUÍ
-Vallès Drac Kids (sub-8) · 1.5km : hora de sortida 17.40h Itinerari CLICK AQUÍ
Vallès Drac Kids (sub-6) · 1km : hora de sortida 18.00h Itinerari CLICK AQUÍ
ENTREGA PREMIS INFANTILS DISSABTE 18.30h
DIUMENGE 26 VALLÈS DRAC RACE
HORARIS SORTIDES, TALLS I ENTREGA PREMIS
Vallès Drac Trail – 48 km. -SORTIDA: 8:00 h. – Parc Nacions Unides (Terrassa)
– Temps màxim 8,5 h. – Temps tall a Mura a les 12:45 h. – Premis a les 16.30 h.
Half Drac Trail – 25 km. SORTIDA – 9.30h h. – Mura (pàrquing de sobre l’Ajuntament)
– Temps màxim 7 h. – Premis a les 16.30 h.
Esquena del Drac – 11 km. – SORTIDA 10:00 h. – Parc Nacions Unides (Terrassa)
– Temps màxim 3 h. – Premis a les 12 h.
Drac parc – 5 km. -SORTIDA 10:15 h. – Parc Nacions Unides (Terrassa)
– Temps màxim 2 h. – Premis a les 12 h.
DESCARREGA’T L’ITINERARI OFICIAL DE l’ORGANITZACIÓ
Vallès Drac Trail 48km – Click per veure/descarregar itinerari 2023
Half Drac Trail 25km – Click per veure/descarregar itinerari 2023
Esquena del Drac 11km –Click per veure / descarregar l’ itinerari 2023
Drac Parc 5km –Click per veure/descarregar itinerari 2023
Porteu el track en un GPS o en el tlf. mòbil. Els itineraris en part estaran senyalitzats amb cinta plàstica biodegradable, però no podem garantir que persones alienes a l’organització les puguin manipular o eliminar en algun punt com ha passat en alguna edició.
SERVEIS
- Massatges a l’arribada gentilesa del centre fisioteràpia Bruc Salut Terrassa
- Dutxes al Club Natació Terrassa (carrer Sabadell – Bonaire) Caldrà ensenyar el dorsal
– Corredors 48km, possibilitat de deixar una bossa a terrassa i que us portarem a Mura al km 24. ( tamany mini)
– Corredors 24km, Possibilitat de deixar una bossa a la sortida a Mura que us trobareu a l’arribada a Terrassa. ( tamany mini)
– Concurs de dibuix infantil » Dibuixa el DRAC» amb premis
- Guarda-roba A parc Nacions Unides.
– Servei mèdic a Mura i a Parc Nacions Unides (Terrassa)
– Retorn a l’arribada dels corredors abandonats amb previ avís als avituallaments i segons disponibilitat.
– Desplaçament fins a Mura dels corredors de la Half
– Mòduls WC al Parc de les Nacions Unides
– Multimèdia post-cursa a la web i xarxes socials de @vallesdracrace
– Exposició de vehicles de les concessions Kia Integral Car
AVITUALLAMENTS
-Sòlid i Líquid a tots els avituallaments incloent aigua, isotònica, sucs de fruita, refrescs, barretes energètiques, fruits secs i fruita,
-Menjar per a celíacs. Tots els avituallaments disposaran de pa sense gluten, «tortitas» d’arròs, xocolata i fruita. Si teniu necessitats especials preguem que ho comuniqueu a vallesdracrace@ce-terrassa.cat .
-8 avituallaments. a la Vallès Drac Trail + entrepà a Mura + fideuà a l’arribada
-4 avituallaments. a la Half Drac Trail + coca amb xocolata abans de la sortida a Mura + fideuà a l’arribada
-1 avituallaments. líquid/sòlid + 1 avituallament. amb aigua a l’Esquena del Drac + fideuà a l’arribada (a partir de les 12.00 h)
A Vallès Drac Race apostem per la sostenibilitat i us agraïm si porteu el vostre got o bidó.
INSCRIPCIONS EL DIA DE LA CURSA
S’obrirà inscripcions el dia de la cursa fins a la xifra establerta per reglament, fins a 1/2 h. abans de cada cursa.
METEOROLOGIA – ACCIDENTS
Només en cas de tempesta elèctrica o previsions de pluges molt intenses i continuades està previst suspendre alguna de les curses. Preguem llegiu el reglament de la cursa on consta el material recomanable i que es pot demanar com a obligatori en cas de baixes temperatures o mal temps.
Al dorsal teniu el telèfon per comunicar emergències. Segons reglament esteu obligats a socórrer altres participants accidentats que us ho demanin. A tal efecte, trobareu voluntaris/àries distribuïts pel recorregut, per tal de mirar d’accelerar qualsevol avís d’accident.
CONCURS INSTAGRAM!! Etiqueta #Vallesdracrace2023 per participar i guanyar els premis.
Us convidem a participar del concurs de fotografia promogut per Terrassa Turisme amb motiu de les curses. Trobareu la info a les Xarxes socials Instagram de @TerrassaTurisme i de l’esdeveniment. Premis:
Sopar a Cal Madu Matadepera
Esmorzar a Cal Batista Mura
Esmorzar a Can Pobla
Obsequis esportius
Buf Drac Race exclusiu
Bidonet Drac Race
Visites guiades La seu D’ègara / Masia Freixa
Dorsals Drac Race 2024
I més sorpreses…
Etiqueta a instagram #Vallesdracrace2023
APARCAMENT
Sortides Parc Nacions Unides: recomanem arribar amb temps i aparcar a l’avda. Lacetània, al capdamunt de la Ronda Ponent o al pàrquing municipal al carrer Voluntaris Olímpics dins el camp de futbol. Disposeu de parada de tren de FGC a 200 metres de la sortida.
El Centre Excursionista de Terrassa, som una organització sense ànim de lucre que vetllarem el dia de la prova pel seu bon desenvolupament gràcies a 120 voluntaris/àries. Demanem màxim respecte per l’entorn natural, la preservació del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac és cosa de tots.
Gràcies per haver-nos escollit.