TOTS ELS DETALLS
Click Trak
Sobre la ruta
Quilometratge: 11 km
Punts de sortida i hora:
Parc de les Nacions Unides- Terrassa 10:15h
Servei gratuït de canguratge Activitats Infantils de 9:30h a 12:00h
Punts de pas:
Terrassa – llac petit – entrada parc natural- Terrassa
Descripció de la ruta
L’Esquena de Drac de 11 km i +350 m de desnivell positiu, ha estat dissenyada en un 90% per corriols amb l’objectiu de donar a conèixer l’entorn de la ciutat de Terrassa, per a la pràctica del Trail Running.
.
.
.
.
.
.
.
.
INFORMACIÓ DE L’ANTERIOR EDICIÓ:
Data: 16/02/2020
Hora de sortida: 10:15h
Lloc: Parc de les Nacions Unides (Terrassa) , al costat de la B-40
Hora recollida dorsals:
Divendres 14 tarda de 17 a 20 h i dissabte 15 de 12h a 18 h. DECATHLON Terrassa (Avda. Textil, s/n) Imprescindible presentar DNI i llicència si s’està federat
Diumenge 16 de 7.15 a 10:15h. a la sortida
Temps per realitzar la cursa: 3 h
Places disponibles: 400
Trofeus: Als 3 primers masculins i femenins de categoria absoluta i categories per edats
Avituallaments: 2 i arribada
Horari lliurament trofeus
INFANTILS – 9.50 h.
ESQUENA DEL DRAC i DRAC PARC 11.50h.
HALF TRAIL – 17:00 h.
VALLÈS DRAC TRAIL – 17:00 h.
Inscripcions presencials:
● Esports Kñera – c/Voluntaris Olímpics, 75 Terrassa
● DECATHLON TERRASSA (secció running) – Avda. Textil s/n Terrassa
● Centre Excursionista Terrassa (exclusiu per socis de l’entitat)
El seu nom ve donat pel perfil ondulat i verd de les carenes per on s’enfila, que recorden talment el llom del drac de Sant Llorenç:
El recorregut ens porta per les proximitats de Can Carbonell, fins arribar al Llac Petit, per dirigir-nos en pujada continuada fins la Font del Janot. Trobem l’avituallament líquid i continuem per pistes amb vistes magnífiques de la ciutat de Terrassa, el Vallès i Collserola. Continuem fins al Coll de Can Roure, desviant-nos un instant fins al Turó de Sant Joan, on trobarem l’avituallament líquid i sòlid, per després llençar-nos en trepidant descens, que ens portarà fins a la ciutat del cinema i per sota els plans del Bonaire.
Es tracta d’una ruta circular pensada per a corredors que s’inicien a les curses de muntanya, o bé per a corredors molt explosius.
Us sorprendran les meravelloses vistes al cim de la Mola i la varietat de corriols que trobareu a tocar de Terrassa.
La ruta discorre per alguns trams tècnics de roca amb pedra solta i constants canvis de desnivell.
El parc, un entorn fràgil a preservar
Vallès Drac Race se suma a potenciar les mesures per evitar danyar l’entorn i guardar el màxim respecte envers la flora, la fauna, el manteniment dels camins i les propietats privades. La ruta s’ha dissenyat d’acord amb la Normativa d’Ús del Parc Natural i en consens amb els seus gestors, així com amb el vist i plau dels propietaris de les finques forestals de propietat privada.